Mitsubishi Electric– историята на една световна компания ценна не колкото диамант, а колкото цели три
Mitsubishi Electric, чието име на японски означава „три диаманта“ е основана през 1868 г. от Ятаро Ивасаки. Предприемач, който придобива контрол върху корабоплаването в префектура Тоса през първите години на индустриалната експанзия на Япония. В своята история Mitsubishi се е доказала като една от най-големите компании в Япония и света, с разнообразни интереси в тежкото производството, добив на въглища, недвижимите имоти, банковото дело и търговията.
Развитие на производството
За първи път компанията започва да произвежда електрическо оборудване за кораби. Пет години по-късно дивизията конструира индукционен двигател с голям капацитет и турбинен генератор.
През 1931 г. Mitsubishi Electric започва търговско производство на пътнически асансьори и износ на вентилатори за Китай и Хонконг. Две години по-късно, реагирайки на по-голямото вътрешно търсене на домакински уреди, компанията пуска на пазара и хладилници.
През 1960 г. компанията става една от първите в Япония, която започва производството на цветни телевизори. По това време тя вече е произвела и няколко електрически локомотива за японската железопътна система. Същата година изнася и първия локомотив за правителството на Индия.
За да отразява както корпоративната реорганизация, така и по-международното виждане на компанията, името ѝ е променено през 1963 г. от Mitsubishi Electric Manufacturing на Mitsubishi Electric Corporation или Melco. Тогава компанията прави първата си задгранична инвестиция в Тайланд през 1964 г., а две години по-късно сключва договор за продажба на електрически локомотиви в Испания.
Производство на климатици
Сред пазарните успехи на Mitsubishi е и производството на климатици. Те са се доказали като първите в индустрията с иновативни технологии, уникални дизайни и изобретателни операционни функции. Всяко подобно постижение допринася за по-висока производителност и повишена ефективност. Мерките на компанията за опазване на околната среда определят стандарти за екологично чисти продукти и производствени процеси.
Дивизията за производство на климатици е създадена през 1954 г. като Mitsubishi въвежда за първи в Япония климатик монтиран на стена със сплит система. С течение на времето компанията разработва пълен набор от решения за климатизация. Независимо от сградата и размера на помещенията или сезона, системите на Mitsubishi Electric предлагат гъвкавостта и свободата, за да осигурят най-доброто решение за всякакви нужди от охлаждане и отопление. Функциите за пречистване и дезодориране на въздуха правят вътрешните помещения по-приятни, докато усъвършенстваните технологии позволяват едновременно охлаждане на едно помещение и отопление на друго. По този начин се постига свежа и удобна домашна и търговска среда с икономия на енергия, висока производителност и дълъг живот на продукта с минимална поддръжка.
Серия M – съвременни технологии, тиха работа, висока производителност
Тя съдържа моделите за стенен монтаж MSZ-LN и MSZ-EF, свободностоящия модел MFZ-KT, моделът за таванен монтаж SEZ-KD и мултисплит моделът MXZ/PUMY. Климатиците от серията са много подходящи за употреба в домашни условия, като осуряват много голям комфорт на потребителя.
Серия Mr. Slim – климатична технология отговарща на най-високите изисквания
В тази серия моделите климатици са достатъчно добри за да се справят с големи пространста и да паснат на всеки интериор. Сред тях ще намерите версията за таванен монтаж PEA(D)-RP и мощните инвертори PUZ-ZM, PUHZ-ZRP, SUZ-M.
Серия VRF – За комплексна и модерна архитектура
Серията предлага устройства с широк спектър от приложения, като моделът за таванен монтаж PCFY, моделът PUHY-EP, който е много подходящ магазини и друг тип комерсиална употреба, моделът за стенен монтаж PKFY-P както и много други допълнителни устройства.
Mitsubishi Electric е заложила голяма част от бъдещия си успех на интегрирана микросхема, която прави възможно всичко – от прости промишлени роботи до изкуствен интелект. Mitsubishi е компания утвърдила се като лидер в индустрията, тъй като намира нови приложения за тези технологии в съществуващите си продуктови линии. По този начин успява да разширява продуктовата си гама постоянно.
Повече информация за цени, условия и начин на поръчка ще намерите на нашата продуктова старница.
Ако имате въпроси, искате да заявите безплатен оглед или се интересувате от индивидуална оферта свържете се с нас и ние с удоволствие ще ви отговорим.
Избирайки Viclima получавате:
– Безплатна доставка;
– Гаранция – 36 месеца;
– 30 дни право на връщане;
– Проверка на пратката;
– Безплатен оглед.